Szkolenia
Prowadzimy szkolenia dla firm i osób prywatnych w następujących obszarach: Strategia, Zespół, Narzędzia oraz Usprawnienia. W razie potrzeby zorganizowania nietypowego szkolenia, ukierunkowanego na indywidualne potrzeby firmy, zapraszamy do kontaktu.
Strategia
- Strategia i cele firmy
- Zrozumieć jakość – budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
- Analiza strategiczna, definiowanie i strukturyzacja inicjatyw strategicznych
- Strategia Sprzedaży 10P
- Strategia sprzedaży w segmencie B2B
Zespół
- Skuteczna komunikacja i współpraca w zespole
- Automotywacja i radzenie sobie ze stresem
- “Dream team”- skuteczny zespół
- Zarządzanie stresem i budowanie odporności psychicznej
Kompetencje managerskie
- Role i odpowiedzialności managera
- Delegowanie zadań i uprawnień, zarządzanie managera w czasie
- Efektywna komunikacja w pracy managera, skuteczna współpraca w zespole
- Jak skutecznie zarządzać głosem- warsztaty emisji głosu dla kadry menadżerskiej
-
Przywództwo- manager czy lider?
-
Zarządzanie stresem i budowani odporności psychicznej dla managerów
Narzędzia
Sprzedaż i obsługa
- Akademia profesjonalnego sprzedawcy
- Akademia profesjonalnej obsługi
- Emisja głosu
- Narzędzia i techniki sprzedaży
-
Budowanie profesjonalnych ofert handlowych
-
Negocjacje w biznesie
-
Twój biznes online- marketing internetowy
-
Distance Selling – techniki sprzedaży i obsługi zdalnej
-
Wdrażanie prowadzenia sprzedaży i obsługi klienta w e-commerce
Zarządzanie procesowe i lean management
- Jak budować architekturę procesową i wdrażać zarządzanie procesowe w firmie
- Zarządzanie procesowe i mapowanie strumienia wartości w procesie- warsztaty, symulacja biznesowa
- Kompleksowe zarządzanie jakością
- Wprowadzenie do lean management
- Narzędzia lean management (Muda, 5S, problem solving)
Zarządzanie projektami
- Zarządzanie projektami – przegląd metodyk i zastosowań
- Wprowadzenie do zarządzania projektami – od pomysłu do harmonogramu
- Design thinking
Usprawnienia
- Lean management – eliminacja marnotrawstw
- Jak skutecznie zarządzać reklamacjami Klientów
- Jak skutecznie zarządzać satysfakcją i lojalnością Klientów
- Doskonalenie i standaryzacja pracy
- Narzędzia rozwiązywania problemów wg lean
- Metoda 5S
-
Lean manufacturing- wdrożenie i rozwój
-
SMED- skracanie czasu przezbrajania maszyn i urządzeń
-
Organizacja pracy na budowie
-
Lean w budownictwie
-
Mapowanie procesów i VSM
Kompleksowe programy szkoleniowe:
- Akademia Menadżera
- Digital Transformation Manager
- Akademia profesjonalnego sprzedawcy
- Akademia profesjonalnej obsługi