Zrozumieć jakość – budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty
Cele: Podczas warsztatów nie omawiamy normy ISO 9001, nie omawiamy PDCA i żadnych „nudnych” analitycznych narzędzi zarządzania jakością. Skupiamy się na zrozumieniu jakości przez uczestników, budowaniu świadomości jakości i motywacji.
Ramowy program usługi:
- Wprowadzenie -Co to jest jakość?
- Postrzeganie jakości przez Klienta
- pierwsze skojarzenie
- eksperyment Steven’a Spurrierr’a
- Jakość z perspektywy naszej firmy- jak sami postrzegamy naszą jakość
- Jakość z perspektywy Klienta
- Czy potrafimy słuchać naszych Klientów?
- jak słuchamy naszych Klientów?
- czy zarządzamy „Głosem Klienta”
- jak wykorzystujemy te informacje?
- Moja postawa – jak ja dbam o jakość?
- Od jutra zmienimy… – przygotowanie planu działań
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:
- rozumieć pojęcie jakości oraz kluczowe jej elementy z perspektywy postrzegania Klienta
- być w pełni świadomym kto jest „naszym” Klientem
- identyfikować oczekiwania Klienta i odnieść je do wykonywanej pracy
- silne zmotywowany do podniesienia standardów swojej pracy
- posiadał potrzebę samodzielnego rozwiązywania problemów na swoim stanowisku
Grupa docelowa: Kadra zarządzająca, kadra kierownicza wszystkich działów, specjaliści działów jakości, reklamacji, serwisu, analiz, obsługi klienta, Contact Center, sprzedaży, wsparcia sprzedaży, marketingu i wszyscy inni pracownicy
Czas trwania: 8 godzin