Zrozumieć jakość – budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty

Zrozumieć jakość – budowanie świadomości pro-jakościowej – warsztaty

Cele: Podczas  warsztatów nie omawiamy normy ISO 9001, nie omawiamy PDCA i żadnych „nudnych” analitycznych narzędzi zarządzania jakością. Skupiamy się na zrozumieniu jakości przez uczestników,  budowaniu świadomości jakości i motywacji.

Ramowy program usługi:

  1. Wprowadzenie -Co to jest jakość?
  2. Postrzeganie jakości przez Klienta
    • pierwsze skojarzenie
    • eksperyment Steven’a Spurrierr’a
  3. Jakość z perspektywy naszej firmy- jak sami postrzegamy naszą jakość
  4. Jakość z perspektywy Klienta
  5. Czy potrafimy słuchać naszych Klientów?
    • jak słuchamy naszych Klientów?
    • czy zarządzamy „Głosem Klienta”
    • jak wykorzystujemy te informacje?
  6. Moja postawa – jak ja dbam o jakość?
  7. Od jutra zmienimy… – przygotowanie planu działań

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia:

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:

  • rozumieć pojęcie jakości oraz kluczowe jej elementy z perspektywy postrzegania Klienta
  • być w pełni świadomym kto jest „naszym” Klientem
  • identyfikować oczekiwania Klienta i odnieść je do wykonywanej pracy
  • silne zmotywowany do podniesienia standardów swojej pracy
  • posiadał potrzebę samodzielnego rozwiązywania problemów na swoim stanowisku

Grupa docelowa: Kadra zarządzająca, kadra kierownicza wszystkich działów, specjaliści działów jakości, reklamacji, serwisu, analiz, obsługi klienta, Contact Center, sprzedaży, wsparcia sprzedaży, marketingu i wszyscy inni pracownicy

Czas trwania: 8 godzin