Strategia i cele firmy

Strategia i cele firmy

Cele: Poznanie technik i metod definiowania celu firmy i jej strategii. Poznanie zasad wyznaczania celów pracowników firmy. Nabycie umiejętności identyfikowania szans i zagrożeń na rynku. Poznanie metody definiowania strategii i celów firmy.

Ramowy program usługi:

  1. Co to są cele i strategia firmy- wprowadzenie
  2. Co ma wpływ na naszą firmę (otoczenie, konkurencja, rynek)
  3. Misja i wartości firmy
  4. Jak wyznaczać cele?
  5. Definiowanie misji i wartości – ćwiczenie.

Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia:

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:

  • rozumiał pojęcia strategii i celów
  • znał zasady wyznaczania celów
  • umiał identyfikować szanse i zagrożenia na rynku w kontekście działalności firmy
  • potrafił aktywnie uczestniczyć w procesie definiowania strategii firmy

 Grupa docelowa: Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników firmy na wszystkich poziomach (management, pracownicy operacyjni). Uczestnikami powinny być wszystkie osoby biorące udział w realizacji procesów w firmie, którzy powinni znać cele firmy.

Czas trwania: 12 godzin (2 dni)