Strategia i cele firmy
Cele: Poznanie technik i metod definiowania celu firmy i jej strategii. Poznanie zasad wyznaczania celów pracowników firmy. Nabycie umiejętności identyfikowania szans i zagrożeń na rynku. Poznanie metody definiowania strategii i celów firmy.
Ramowy program usługi:
- Co to są cele i strategia firmy- wprowadzenie
- Co ma wpływ na naszą firmę (otoczenie, konkurencja, rynek)
- Misja i wartości firmy
- Jak wyznaczać cele?
- Definiowanie misji i wartości – ćwiczenie.
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia:
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:
- rozumiał pojęcia strategii i celów
- znał zasady wyznaczania celów
- umiał identyfikować szanse i zagrożenia na rynku w kontekście działalności firmy
- potrafił aktywnie uczestniczyć w procesie definiowania strategii firmy
Grupa docelowa: Szkolenie przeznaczone jest dla wszystkich pracowników firmy na wszystkich poziomach (management, pracownicy operacyjni). Uczestnikami powinny być wszystkie osoby biorące udział w realizacji procesów w firmie, którzy powinni znać cele firmy.
Czas trwania: 12 godzin (2 dni)