Automotywacja i radzenie sobie ze stresem
Cele: Celem szkolenia jest zapoznanie się słuchaczy z rodzajami automotywacji, zrozumienie co na nią wpływa, a także radzenie sobie z stresem oraz uświadomienie uczestnikom istoty znajomości zagadnienia motywacji i automotywacji jako narzędzia zmiany efektywności wykonywanych obowiązków oraz podniesienie efektywności podejmowanych działań wynikających z zakresu obowiązków Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie: – posiadał uporządkowaną wiedzę z zakresu rodzajów motywacji, siły nawyku, stref wpływu oraz roli nastawienia w procesie automotywacji, – potrafił samodzielnie wprowadzać zmiany, identyfikować motywację zewnętrzną i wewnętrzną, – potrafił dokonywać zmian nawyków, – znał i potrafił stosować w praktyce sposoby radzenia sobie ze stresem.
Ramowy program usługi:
- Elementy motywacji.
- Motywacja wewnętrzna i zewnętrzna. Piramida potrzeb.
- Siła nawyka i strefa wpływu.
- Stres- przyczyny i rodzaje.
- Sposoby radzenia sobie ze stresem.
- Działania antystresowe.
Efekty usługi (produkty), efekty uczenia się/kształcenia:
- zapoznanie się słuchaczy z rodzajami automotywacji, zrozumienie co na nią wpływa,
- uświadomienie uczestnikom istoty znajomości zagadnienia motywacji i automotywacji jako narzędzia zmiany efektywności wykonywanych obowiązków oraz podniesienie efektywności podejmowanych działań wynikających z zakresu obowiązków
Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie:
- posiadał uporządkowaną wiedzę z zakresu rodzajów motywacji, siły nawyku, stref wpływu oraz roli
- nastawienia w procesie automotywacji,
- potrafił samodzielnie wprowadzać zmiany, identyfikować motywację zewnętrzną i wewnętrzną,
- potrafił dokonywać zmian nawyków,
- znał i potrafił stosować w praktyce sposoby radzenia sobie ze stresem.
Grupa docelowa: wszyscy pracownicy firmy
Czas trwania: 6 godzin