Jak pracujemy?

Jak pracujemy?

Badanie potrzeb szkoleniowych

Faza przygotowawcza projektu, którą realizujemy wspólnie z naszymi klientami. Na tym etapie analizujemy potrzeby firmy, identyfikujemy jej główne problemy, określamy cele kształcenia lub projektu doradczego, definiujemy strategię rozwoju.

Projekt rozwiązań

Na tym etapie koncentrujemy się na przygotowaniu programu rozwojowego/ wdrożeniowego. Dobieramy odpowiednie narzędzia i zasoby do jego realizacji. Efektem tej fazy jest przygotowany program i oferta dla Klienta.

Dostarczanie rozwiązań

Na etapie dostarczania rozwiązań realizujemy projekty szkoleniowe i doradcze. Usługi realizujemy poprzez różne formy dostosowane do potrzeb Klientów: warsztaty, szkolenia, on the job training, sesje wdrożeniowe, konsulting.

Ewaluacja

Faza ewaluacji polega n ustaleniu, czy dany projekt osiągnął zakładane cele. Dla każdego procesu realizacji usługi ustalamy wspólnie z Klientem metody ewaluacji. Zawsze badamy poziom osiągnięcia celów szkoleniowych i biznesowych, zadowolenie uczestników usługi (ankieta satysfakcji), wyniki działania (post testy).

Podsumowanie

Na tym etapie omawiamy z klientem wnioski po przeprowadzonym projekcie, prezentujemy wyniki oraz zestaw rekomendacji powdrożeniowych. Na życzenie Klienta przygotowujemy także raport powdrożeniowy oraz/lub raporty indywidualne dla każdego z uczestników szkolenia podsumowujące mocne strony, umiejętności, poczynione postępy.